
Herkent u dit?
- Het vinden van de juiste persoon om een storing te melden kost teveel tijd
- Het aannemen van telefonische meldingen kost te veel tijd
- Een storing wordt helemaal niet gemeld omdat dit te ingewikkeld is
- De monteur weet niet precies waar hij moet zijn
- De monteur kan de storingsmelder niet bereiken
Verbeter je klantcontact
Laatst was er een beamer defect. Het heeft mij een half uur gekost voordat ik de juiste persoon had gevonden om dit te melden.
MijnStoringsMelder gebruikt een unieke QR-code per asset. Iedereen kan eenvoudig een storing melden – eventueel met foto’s – door de QR-code met zijn mobiele telefoon te scannen. Een aparte app is hiervoor niet nodig.
De QR-code bevat de locatiegegevens zodat de monteur precies weet waar deze moet zijn. Dankzij de foto’s van de melder en de bekende informatie over het asset, weet de monteur direct wat hij mee moet nemen.


Hoe het ook kan
Elke storing die niet wordt gemeld – om wat voor reden dan ook – wordt ook niet opgelost. Dit kan leiden tot ontevreden klanten, of een verlaging van het serviceniveau.
MijnStoringsMelder maakt het mogelijk om storingen automatisch door te zetten naar de juiste leverancier. Dat scheelt twee telefoongesprekken.
Als beheerder is het uiteraard ook mogelijk om handmatig de binnengekomen meldingen te beoordelen en door te zetten naar een reparateur.
Praktijkvoorbeeld
Hiernaast staat een video (2 minuten) die laat zien hoe Herculan, een klant van Connata, MijnStoringsMelder toepast bij haar klanten.
Melder

Beheerder

Reparateur

Facilitair Management

Industriële installaties

Veiligheid

Buitenruimte

Ga ook aan de slag met MijnStoringsMelder!
Neem contact met mij op
Bereik ons via:
Telefoon
085 – 0656 761
info@connata.nl
Bezoekadres
Boogschutterstraat 1-43
Apeldoorn
Postadres
Postbus 4332
7320 AH Apeldoorn