Reparateur

Terug naar MijnStoringsMelder

Voor zowel monteurs (ZZP-er) als reparateurs (= organisatie met meerdere monteurs in dienst) is MijnStoringsMelder eenvoudig in gebruik.
MijnStoringsMelder past zich automatisch aan: ben je een ZZP-er of een organisatie met meerdere monteurs in dienst?

ZZP-er

Als de beheerder een storing doorzet naar jou, dan ontvang je automatisch een email met daarin alle gegevens van de melding: de locatie, contactgegevens van de melder, de storingomschrijving en maximaal drie foto’s. Hiermee beschik je als monteur over alle informatie om goed voorbereid naar de klant te gaan.
Via de MijnStoringsMelder webapplicatie kun je een bericht sturen naar de melder.
Als ZZP-er is er geen noodzaak om de webapplicatie van MijnStoringsMelder te openen. Je kunt alle activiteiten uitvoeren op je mobiel met je email en met de QR-code scanner.

Reparateur

Het dashboard van de werkverdeler van de reparateur toont alle ontvangen storingen. Deze kunt u doorzetten naar één van uw monteurs. Die monteur ontvangt dan een email met daarin alle gegevens van de melding: de locatie, contactgegevens van de melder, de storingomschrijving en maximaal drie foto’s. Hiermee beschik je als monteur over alle informatie om goed voorbereid naar de klant te gaan.
Als werkverdeler kunt u de voortgang in de gaten houden en eenvoudig vanuit MijnStoringsMelder een bericht sturen naar de monteur.

Op locatie

Als de monteur op locatie is scant deze de QR-code. Wanneer de reparatie voltooit is scant de monteur nogmaals de QR-code. Hierbij kan hij ook aangeven of de reparatie succesvol was of niet.

Terug naar MijnStoringsMelder