Herkent u dit?
Een storing wordt helemaal niet gemeld; omdat dit te ingewikkeld is Het aannemen van telefonische storingsmeldingen kost te veel geld De monteur heeft niet de juiste spullen bij zich De monteur weet niet precies waar hij moet zijn De monteur kan de melder niet bereiken Dezelfde storing wordt meerdere malen gemeld De telefoon wordt niet opgenomen; omdat iedereen al in gesprek is Het melden van een storing duurt te lang
Besparen op het melden en afhandelen van storingen
Storingen melden hoeft niet kostbaar te zijn. Waarom niet de gebruiker zelf de storingsmelding laten intypen? De melding is dan kwalitatief van hoog niveau omdat de melder er belang bij heeft dat de melding correct is. De melding komt digitaal binnen waardoor het ook mogelijk is om foto’s toe te voegen.
Bij een storingsdienst van enige omvang kun je hierdoor eenvoudig besparen op de personeelskosten: er komen immers minder telefoontjes binnen.
Hieronder staat een video (2 minuten) die laat zien hoe Herculan, een klant van Connata, MijnStoringsMelder toepast bij haar klanten.
Hoe het ook kan
Zou het niet mooi zijn als u meer tijd kon besteden aan facilitaire werkzaamheden die u echt belangrijk vindt?
Dat storingen aan bijvoorbeeld het koffieautomaat automatisch doorgezet worden naar de leverancier? Dat scheelt u twee telefoontjes. Toch al gauw 20 minuten die u ergens nuttiger had kunnen besteden.
MijnStoringsMelder
De oplossing van Connata BV is het product MijnStoringsMelder.
Hiermee automatiseert u het melden van een storing. U ontvangt foutloze meldingen, altijd op de juiste locatie en eventueel onderbouwd met een foto.
Via het dashboard houdt u eenvoudig overzicht in alle storingen. Storingen kunt u eenvoudig doorzetten naar een reparateur. MijnStoringsMelder maakt het zelfs mogelijk om storingen aan een bepaald soort apparaat automatisch door te zetten naar een reparateur.
Voordelen van MijnStoringsMelder
- Nooit meer de telefoon bemannen voor storingsmeldingen
- De melder heeft geen speciale App nodig om een storing te kunnen melden
- De storingsmelding komt digitaal binnen, inclusief foto’s
- MijnStoringsMelder kan de melder automatisch op de hoogte houden van de voortgang
- De storingsmelding is eenvoudig door de beheerder digitaal door te zetten naar een reparateur
- MijnStoringsMelder kan zelfs automatisch een storingsmelding doorsturen naar een reparateur
- De locatie van een storingsmelding is altijd bekend
- Inclusief chatfunctie tussen melder, beheerder en reparateur
- De QR-code stickers zijn beschikbaar in diverse formaten – ook digitaal – en er zijn zowel binnen- als buitenstickers
- Contactloze oplossing en voldoet daardoor aan de COVID-19 maatregelen van het ministerie
Bellen is niet meer nodig: eenvoudig in 15 seconden een storing melden.
Meer weten…
Als beheerder/facilitair manager heeft u het overzicht over alle nieuwe en onderhanden storingen.
Meer weten…
Als reparateur weet u waar u moet zijn en wat u mee moet nemen.
Meer weten…
Wat zeggen klanten over MijnStoringsMelder:
“Het is te zien dat dit product is ontwikkeld samen met gebouwbeheerders!”
“MijnStoringsMelder automatiseert het melden van een storing”
“Geen onduidelijke meldingen meer”
“Dit bespaart ons veel tijd!”
U kunt de QR-code stickers overal op bevestigen
FAQ: Veel gestelde vragen over MijnStoringsMelder
Ontvang binnen twee minuten de factsheet die antwoord geeft op de meeste vragen.
Liever teruggebeld worden op een tijdstip dat het u uitkomt?
Laat hieronder uw gegevens hieronder achter en een accountmanager neemt contact met u op.
Geïnteresseerd? Ontvang binnen twee minuten een vrijblijvende offerte.