
Herkent u dit?
Een storing wordt helemaal niet gemeld; omdat dit te ingewikkeld is Het aannemen van telefonische storingsmeldingen kost te veel geld De monteur heeft niet de juiste spullen bij zich De monteur weet niet precies waar hij moet zijn De monteur kan de melder niet bereiken Dezelfde storing wordt meerdere malen gemeld De telefoon wordt niet opgenomen; omdat iedereen al in gesprek is Het melden van een storing duurt te lang
Besparen op het melden en afhandelen van storingen
Storingen melden hoeft niet kostbaar te zijn. Waarom niet de gebruiker zelf de storingsmelding laten intypen? De melding is dan kwalitatief van hoog niveau omdat de melder er belang bij heeft dat de melding correct is. De melding komt digitaal binnen waardoor het ook mogelijk is om foto’s toe te voegen.
Bij een storingsdienst van enige omvang kun je hierdoor eenvoudig besparen op de personeelskosten: er komen immers minder telefoontjes binnen.

Ook voor installaties
Hieronder staat een video (2 minuten) die laat zien hoe Herculan, een klant van Connata, MijnStoringsMelder toepast bij haar klanten.

Ook voor sporthallen
Hoe het ook kan
Zou het niet mooi zijn als u meer tijd kon besteden aan facilitaire werkzaamheden die u echt belangrijk vindt?
Dat storingen aan bijvoorbeeld het koffieautomaat automatisch doorgezet worden naar de leverancier? Dat scheelt u twee telefoontjes. Toch al gauw 20 minuten die u ergens nuttiger had kunnen besteden.

Ook voor printers
MijnStoringsMelder
De oplossing van Connata BV is het product MijnStoringsMelder.
Hiermee automatiseert u het melden van een storing. U ontvangt foutloze meldingen, altijd op de juiste locatie en eventueel onderbouwd met een foto.
Via het dashboard houdt u eenvoudig overzicht in alle storingen. Storingen kunt u eenvoudig doorzetten naar een reparateur. MijnStoringsMelder maakt het zelfs mogelijk om storingen aan een bepaald soort apparaat automatisch door te zetten naar een reparateur.

Voorbeeld QR-code sticker
Voordelen van MijnStoringsMelder
- Nooit meer de telefoon bemannen voor storingsmeldingen
- De melder heeft geen speciale App nodig om een storing te kunnen melden
- De storingsmelding komt digitaal binnen, inclusief foto’s
- MijnStoringsMelder kan de melder automatisch op de hoogte houden van de voortgang
- De storingsmelding is eenvoudig door de beheerder digitaal door te zetten naar een reparateur
- MijnStoringsMelder kan zelfs automatisch een storingsmelding doorsturen naar een reparateur
- De locatie van een storingsmelding is altijd bekend
- Inclusief chatfunctie tussen melder, beheerder en reparateur
- De QR-code stickers zijn beschikbaar in diverse formaten – ook digitaal – en er zijn zowel binnen- als buitenstickers
- Contactloze oplossing en voldoet daardoor aan de COVID-19 maatregelen van het ministerie

Objecten in de publieke ruimte zoals bushaltes
Bellen is niet meer nodig: eenvoudig in 15 seconden een storing melden.
Meer weten…
Als beheerder/facilitair manager heeft u het overzicht over alle nieuwe en onderhanden storingen.
Meer weten…
Als reparateur weet u waar u moet zijn en wat u mee moet nemen.
Meer weten…

Wat zeggen klanten over MijnStoringsMelder:
“Het is te zien dat dit product is ontwikkeld samen met gebouwbeheerders!”
“MijnStoringsMelder automatiseert het melden van een storing”
“Geen onduidelijke meldingen meer”
“Dit bespaart ons veel tijd!”
U kunt de QR-code stickers overal op bevestigen

CV-ketel

Toiletruimte

Ook voor huurwoningen
FAQ: Veel gestelde vragen over MijnStoringsMelder
Hoe weet MijnStoringsMelder om welk object het gaat?
Elke sticker bevat een unieke QR-code. Door de QR-code eenmalig te koppelen aan een locatie weet MijnStoringsMelder na een melding om welk object het gaat en waar deze zich bevindt.
Moet ik nu nieuwe reparateurs gaan zoeken?
Nee, dat is niet nodig.
U kunt gebruik blijven maken van uw eigen bestaande reparateurs.
MijnStoringsMelder faciliteert alleen het melden van storing en het doorzetten daarvan naar uw (bestaande) reparateurs.
Gaat MijnStoringsMelder ook de storingen oplossen?
MijnStoringsMelder zorgt voor het kunnen melden van de storing (via de QR-codes) en het beheren van de storingsmelding.
U dient zelf afspraken te hebben gemaakt met reparateurs. Vanuit MijnStoringsMelder kunt u die reparateurs dan informeren over een nieuwe storing.
MijnStoringsMelder is onafhankelijk waardoor het geen contracten heeft met reparateurs of monteurs.
U kunt dus gebruik blijven maken van uw eigen bestaande reparateurs.
Hoe kom ik aan nieuwe QR-code stickers?
Beheerders zien in MijnStoringsMelder hoeveel stickers er in gebruik zijn. Wanneer deze (bijna) op zijn kan de beheerder vanuit MijnStoringsMelder eenvoudig nieuwe stickers bestellen. Wanneer deze op voorraad zijn heeft u de stickervellen binnen een paar dagen in huis.
Heeft elke QR-code sticker dezelfde grootte?
Er zijn stickers in drie maten:
- Small: 35 stickers op een A4 pagina
- Medium: 20 stickers / pagina
- Large: 8 stickers / pagina
Het is ook mogelijk om een eigen ontwerp aan te leveren. In dat geval bepaalt u zelf het aantal stickers per pagina.
Zijn de QR-stickers ook van mijn bedrijfslogo te voorzien?
Ja, het is mogelijk om een ander ontwerp te maken. Ook de grootte van de sticker kunt u daarbij aanpassen.
Hieronder staat de standaard QR-code sticker. Daarvan passen er 35 op één A4-tje.
Ik heb al een bestaand service managementsysteem. Kan MijnStoringsMelder daarop aansluiten?
Het voordeel van MijnStoringsMelder is dat de eerste stap in het incidentproces (“het doen van de melding”) wordt geautomatiseerd.
Door het inscannen van de QR-code is de melding digitaal beschikbaar.
Indien gewenst kan deze melding door MijnStoringsMelder automatisch worden doorgezet naar uw bestaande service managementsysteem.
Er zijn koppelingen beschikbaar voor meerdere bekende incidentmanagementsystemen, zoals: TopDesk, OmniTracker, Axians, Ivanti en Marval.
Heeft u een ander pakket dan kunnen onze softwarespecialisten daarvoor een koppeling maken. Daarvoor hanteert MijnStoringsMelder een vast tarief zodat u weet waar u aan toe bent.
Zit ik lang aan een abonnement vast?
MijnStoringsMelder is flexibel: een contract is per maand opzegbaar zodat u nergens lang aan vast zit.
Uitzondering hierop zijn kortingsacties waarbij een afgesproken contractperiode geldt.
Moet ik een App installeren op mijn telefoon?
Eindgebruikers hoeven geen extra App te installeren op hun telefoon. Dit is een bewuste ontwerpkeuze van MijnStoringsMelder zodat ook incidentele gebruikers of bezoekers laagdrempelig een storing kunnen melden. Niemand gaat namelijk een App installeren om eenmalig een storing te kunnen melden.
De camera’s van moderne mobieltjes herkennen namelijk automatisch QR-codes zodat er geen extra App nodig is.
Er is echter wel een MijnStoringsMelder App beschikbaar in de Apple Appstore en de Google Playstore die iedereen kan installeren.
Voor beheerders heeft het wel voordelen om deze App te installeren omdat daarmee hun contactgegevens opgeslagen kunnen worden, zodat die bij het melden van een incident niet opnieuw ingevoerd hoeven te worden. De MijnStoringsMelder App is ook instelbaar in vier talen: Nederlands, Engels, Duits en Frans.
MijnStoringsMelder is ook compatibel met andere QR-code scanner Apps zodat ook de melder ook zijn bestaande App kan gebruiken.
Hoe snel kan ik aan de slag met MijnStoringsMelder?
Snel! Het is een kwestie van de stickers opplakken. Deze kunnen eenvoudig gekoppeld worden aan een locatie.
Overstappen naar een ander incidentmanagementsysteem is niet nodig. MijnStoringsMelder kan de meldingen automatisch doorsturen naar uw huidige software.
MijnStoringsMelder is intuïtief voor de eindgebruikers waardoor deze geen training nodig hebben.
Bij het opstarttarief is ook een training van één uur inbegrepen voor uw beheerders waarin alles wordt uitgelegd. Ook zijn er korte video’s beschikbaar die veel voorkomende activiteiten uitleggen.
Wat kost MijnStoringsMelder?
MijnStoringsMelder is er al vanaf € 14.95/maand plus eenmalig € 199 inrichtingskosten inclusief 35 binnenstickers. Alle bedragen zijn exclusief BTW.
Vraag een vrijblijvende offerte aan voor een compleet prijsoverzicht op maat.
Heb ik een smartphone nodig?
Ja, voor het scannen van een QR-code is een smartphone nodig.
Ontvang binnen twee minuten de factsheet die antwoord geeft op de meeste vragen.
Liever teruggebeld worden op een tijdstip dat het u uitkomt?
Laat hieronder uw gegevens hieronder achter en een accountmanager neemt contact met u op.
Geïnteresseerd? Ontvang binnen twee minuten een vrijblijvende offerte.