Melder

Terug naar MijnStoringsMelder

Eenvoudig melden van een storing

Als melder van een storing wil je dit zo snel mogelijk afgehandeld hebben. Dus niet minuten lang wachten totdat de helpdesk opneemt, maar zelf het initiatief houden.
Gewoon, door de QR-code in te scannen van het object dat in storing is, maximaal drie foto’s toevoegen, en klaar.
In 15 seconden is de melding gedaan.

Als je je contactgegevens (mobiele nummer en/of email adres) achterlaat, dan is het voor de monteur eenvoudig om contact op te nemen mocht dat nodig zijn.
En als je de QR-code nogmaals inscant is de voortgang zichtbaar. Zo kun je zien of de monteur al onderweg is.

Via dit scherm kan een melder de storing melden.

Blijf op de hoogte

Na het invoeren van de melding kan de melder aangeven of deze op de hoogte gehouden wil worden van de voortgang. In dat geval ontvangt de melder automatisch een email of SMS bij een belangrijke statuswijziging. Ook kan de beheerder of de monteur via deze kanalen contact opnemen met de melder.