Als Beheerder van MijnStoringsMelder zijn alle storingen zichtbaar in het dashboard.
Het dashboard is overzichtelijk ingedeeld in drie zones: de net binnengekomen storingen, de toegewezen en onderhanden storingen, en de recentelijk verholpen storingen.
Een binnengekomen storing kunt u eenvoudig doorzetten aan een interne monteur of een externe leverancier. Indien nodig kunt u nog wat informatie toevoegen aan de storing.
Via een activiteitenlog houdt u overzicht op de voortgang van elke storing en van de berichten die zijn uitgewisseld tussen de storingsmelder, de monteur en u zelf als beheerder.
Op de statistiekenpagina kunt u zien hoeveel meldingen er in de afgelopen periode zijn gedaan en wat de reactietijd was per reparateur.
![](https://www.connata.nl/wp-content/uploads/2020/01/screendump1.png)
Dashboard
In het detailscherm ziet u als beheerder alle gegevens van de storingsmelding. U ziet overzichtelijk alle gegevens van de melder en van de locatie van de storing. Ook kunt u eenvoudig de storing doorzetten naar een reparateur, of chatten met de melder of reparateur.
![](https://www.connata.nl/wp-content/uploads/2020/01/screendump2.png)
Detailscherm beheerder
![](https://www.connata.nl/wp-content/uploads/2020/01/beheerder3.png)